Blue-White Ladies’ Weblog

  • Blogroll

    • Blue-White Ladies
    • Coltul Ultra’
    • Drepturile Suporterilor
    • Eroii nu mor niciodata
    • NU VOM RENUNTA
    • Romanian Ultras
    • Romanism.net

Cronica ultra’ alb-albastra: CFR Cluj-POLITEHNICA IASI 0-0

Posted by Dodo on September 2, 2008

Aproape 1800 km strabatuti in 3 zile pentru 90 de minute de fotbal alaturi de echipa mea. Merita? Eu mi-am zis ca da, indiferent de rezultat. Asa ca dupa revenirea la Iasi si 3-4 ore de somn, am plecat spre gara unde ne-am intalnit aproximativ 25 de suporteri, din Nord si Sud. Obisnuiti cu infrangerile si impacati cu gandul ca probabil ne asteapta un nou rezultat nefavorabil noua, am plecat spre Cluj.

Drumul a fost destul de lung, obositor, timpul a trecut destul de incet, dar pana la urma am intrat si pe stadion, dupa cateva ore de plimbare prin oras.
Cu vreo ora inainte ne-am adunat la intrare, ne-am prezentat materialele, dar din pacate nu ni s-a dat voie cu bete. Ne-am asezat steagurile pe gard, mesajele, si apoi am asteptat inceperea partidei. Steagurile prezente pe gard au fost: Settore Ultra, Blue-White Ladies (sud), B.R. Boys, Gruppo Sado, BSE si Blue Force (nord).
La intrarea jucatorilor pe teren, am afisat un mesaj semnat SUD, pe care scria “Lasati-ne pe noi, jucam mai bine ca voi”.
Din pacate nu am reusit sa ne facem auziti mai ales in prima repriza, deoarece galeria CFR-ului a cantat aproape in continuu. Totusi, sunt multumita de prestatia noastra din peluza. S-a cantat mult si din toata inima. Sau cel putin asa am simtit eu. Probabil si jocul destul de bun facut de echipa, ne-a dat mai multa putere.
In minutul 10, am afisat un nou mesaj semnat SUD. “Fara bani, fara ambitii/ Drumul spre “B” e fara restrictii”, iar in minutul 20, “Cumparati jucatori, nu purtatori ilegali de ghete”. Si BSE a avut un mesaj: “5 Etape necastigate, oare cand va treziti la realitate”.
I
n repriza a doua s-a cantat mai putin, oboseala se putea vedea pe fetele fiecaruia dintre noi. Totusi, punctul obtinut in fata CFR-ului, ne-a mai inviorat putin. Uitasem cum e sa pleci de la un meci, cat de cat multumit de jocul prestat de echipa.

In galeria CFR-ului au fost afisate la inceputul partidei, cartoane pe care scria “Semedo 16″ si doua mesaje “Semedo nu pleca” si “Semedo suntem alaturi de tine”. S-a cantat mult in prima repriza, in a doua mai putin. Cu toate ca noua nu ne-au dat voie cu bete si ne-au asigurat ca nici CFR-istii nu vor avea steaguri, am observat o japoneza si un steag care au fost ridicate de una sau doua ori, in galeria lor. Grupul de baieti care a stat langa sectorul rezervat galeriei, a fluturat mereu un steag al Romaniei si a cantat aproape in continuu, si in prima si in a doua repriza.

Drumul de intoarcere a fost tacut, noaptea si oboseala fiind mai puternice decat dorinta de a ne bucura de primul rezultat bun din acest sezon.

Dodo-BWL

Leave a Reply

 
